Thursday, March 11, 2010

Dupa furtuna iese soarele


Eu sunt furtuna
Eu vin in fortza si ravasesc totul
Eu dau la o parte, distrug, daram si te iau pe sus
Eu aduc haos in viatza ta si o matur pe a altcuiva…iar a mea e tot furtuna
Dau totul peste cap, bulversez si fortza mea te atrage

Dar stiu cum se zice…dupa fiecare furtuna iese soarele (si mereu exista un « dar »)
Si dupa fiecare furtuna pe care o aduc cu mine, ma transform in soare
Soarele are farmecul lui…dar uneori este prea cald

Si uite cum totusi realizezi ca preferi furtuna
Uite cum cauti schimbarile de temperatura
Uite cum ai vrea sa ploua, sa ninga, sa bata vantul si sa devina totul haos

Fulg cu fulg se formeaza stratul gros de zapada…dar iese soarele si il topeste
Nu-mi place iarna…dar uneori prefer stratul ala gros de zapada metaforic


http://www.youtube.com/watch?v=NdCFJ4LNG9M

No comments: