Monday, March 28, 2011

Pentru ca totul se rezuma la mine


Imi place ploaia scurta de vara si mirosul de praf umed de dupa

Imi place cand colegii apropiati isi arata afectiunea

Imi place sa primesc flori

Imi place sa vad haine colorate pe oameni, in metrou la prima ora a diminetii

Imi plac oameni care imi zambesc dezinteresat

Imi place de Wonka cand cauta afectiunea umana

Imi plac diminetile tarzii de weekend

Imi place sa profit de fiecare minut

Imi place mirosul de zmeura pus pe buze

Imi plac oamenii frumosi

Imi plac serile intre fete

Imi place sa visez cu ochii deschisi

Imi place micul dejun

Imi plac revederile

Imi place sa-mi fie dor de oameni

Imi plac duminicile lungi si lenese

Imi place baia cu spuma

Imi place inghetata

Imi plac prietenii adevarati

Imi plac oamenii ciudati


http://www.youtube.com/watch?v=Ji0xDg6EVvI

No comments: