Wednesday, September 21, 2011

Lectura de toamna


De ce cad frunzele? De ce si-au schimbat culoare? De ce soarele e din ce in ce mai scump la vedere? De ce adie vantul rece?

A venit iar toamna. Mereu imi este dor de toamna, mereu o primesc cu incantare si raman muta in fatza frumusetii ei. Odata cu toamna se schimba si alte lucruri in jur. Pasarile calatoare pleaca in locuri mai bune, pasarile de noapte insa se intorc in jungla de asfalt, iar orasul ii primeste pe toti inapoi, ca pe niste copiii intorsi acasa dupa o lunga vacantza.

Lucrurile se schimba in fiecare zi dar toamna se numara rezultatul schimbarilor. Si la ce rezultat am ajuns eu? Nu la rezultatul pe care mi-l imaginam dar la un rezultat bun, la unul poate chiar mai bun decat speram. Am ajuns de la 1+1+1+1+1+….la = un minunat infinit.

Citeste-mi randurile

Citeste-mi printre randuri

Citeste-mi gandurile

Citeste-mi printre ganduri

Citeste-mi dorintzele

Citeste-mi printre dorintze

Si transforma randurile, gandurile si dorintele intr-o realitate perfecta, intr-o realitate infinita.

Totusi scanteile exista si sar de peste tot, oamenii din jurul meu scanteiaza


http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=zc8hbSM1zVo

No comments: