Monday, December 5, 2011

Ou Kinder cu surprize


Nu o sa ma satur niciodata de surprize. Citeste bine ce am zis si tine minte, NICIODATA!

Iubesc oamenii care stiu sa aduca elementul neasteptat in viata mea, iubesc noul, iubesc diversitatea.

Uneori ma intristeaza lipsa, tacerea, dorul, dar daca dupa asta urmeaza surpriza, totul a meritat. Daca dupa o lunga tacere urmeaza un cantec profund, daca dupa lipsa urmeaza prezenta chiar si pentru scurt timp, daca dupa dor urmeaza bucuria revederii…atunci toate astea merita oricata suferinta.

Acum nu mult timp imi doream un duh al lampii care sa-mi implineasca dorintele. Intr-un fel cred ca imi doream ceva surprinzator, ceva care sa ma incante, ceva care sa ma scoata din cotidian. Ei bine, cred ca duhul din lampa era foarte aproape, doar ca el stie mai bine cand este momentul sa actioneze si sa-mi implineasca cate un vis.

Sau sa fie oare vreun Mos al lunii decembrie?

Oricine ai fi, duh, mos, spiridus, zana, sau din toate cate putin, iti/va multumesc pentru surpriza fiecarei zile.


http://www.youtube.com/watch?v=pJsGs4NjsPk

No comments: