Friday, July 6, 2012

On the edge


Si ce? Te crezi special? Ei bine…esti! 
Esti unul din putinii oameni care imi revin mereu in minte, unul dintre putinii oameni pe care nu ii uit intr-o saptamana, unul dintre cei a caror lipsa o simt nu dupa o luna, nu dupa o saptamana ci dupa prima zi in care nu te vad sau nu te aud.

M-am intrebat de ce oare se intampla asta, am analizat situatia si evident mi-am dat singura raspunsurile. Pentru ca stii cand sa-mi spui vorbe dulci si cand sa taci, stii cand am nevoie de atentie si cand trebuie sa ma ignori, stii cand am nevoie sa fiu sufocata si cand am nevoie de spatiu. Esti acolo cand am nevoie de mana ta de ajutor si tot acolo te gasesc cand am nevoie de un sut in fund.

Make me do things I’ll never do otherwise! Make me do things I’d never do with somebody else! 

No comments: