Friday, April 11, 2008


Taci, nu mai scoate un cuvant, vorbele dor. Taci si asculta linistea, asculta calmul...cat de frumos suna tacerea.


Sshhh nu vreau sa aud nimic, vreau sa taci, vorbele nu ma ajuta cu nimic, sa taci si sa simtzi, sa tac si sa simt. Sa simt gandurile fara sa le exprimi, sa vad dincolo de cuvintele mici pe care le potzi spune.


Cuvintele tale dor acum, si cuvintele mele dor, asha ca taci, vreau sa fie liniste, vreau sa nu doara, vreau sa simt dar sa nu doara.


Vorbesti intr-una si nu spui nimic asha ca taci si lasa-ma sa inteleg din tacere, din gesturi, din priviri…taci.


Acum e randul meu...toata lumea a vorbit, toata lumea a fost trista, toata lumea deprimata, am ascultat din toate partzile si am fost mereu persoana vesela alaturi de voi...acum e randul meu
Dar daca eu tac, daca eu ma las sa cad...cine m-ar ridica? Nu, nu o sa cad, nu ma las sa cad, ma tzin bine...NU CAD

No comments: