Tuesday, December 15, 2009

Sa vrei


Cand imi pun ceva in cap merg pana la capat, cand imi fixez o tinta merg drept spre ea.
Asta fac si acum…am o tinta incantatoare, e ca dimineata de Craciun pe care o astepti nerabdator inca de la inceputul lunii.
Faci planuri, pregatiri, liste, totul pana vine ziua aia, totul ca sa ajungi la ziua aia. Si ador dimineata aia, cand ma trezesc devreme, déjà din instinct, si alerg sa vad ce gasesc sub brad.
Si partea amuzanta este ca mi-am fixat tinta chiar la inceputul lunii, si cu apropierea Craciunului ma apropii si eu de ea.

Aflu mai multe, descopar mai multe, ma incanta din ce in ce mai mult cadoul de sub brad invelit in hartie colorata si legat cu funda. Arata minunat, cu siguranta dincolo de amablaj voi gasi ce mi-am dorit. Si ambalajul il descoper mai indeaproape, mai in detaliu pe zi ce trece…si totusi ceva ma sperie, ceva ma pune pe ganduri, ceva imi umbreste sperantele si placerea.

O sa pot duce povara ?
O sa pot face fata ?
O sa ma ridic la inaltime ?
O sa fiu destul de buna ?

« Simpatica ca de obicei… »
« Aveai dubii ? »
« N-am avut nici o secunda… »
« Am vrut sa ma asigur »…pentru ca eu am…si nu sunt legate de tine…ci de mine…Un lucru totusi stiu…as putea sa fac ceva bun pentru tine, de asta sunt in stare…daca tu iti doresti intr-adevar asta. Trebuie sa depui totusi umpic efort…SA VREI


http://www.youtube.com/watch?v=7hdL65J8m9A

you should see RockNRolla

3 comments:

Anonymous said...

Nu mai imi aruncasem un ochi de ceva vreme pe aici but... i am back
Am remarcat si in alte postari acea ezitare si o oarecare lipsa de incredere. Sper sa nu iei acest lucru ca pe o ofensa insa asta mi-a fost parerea. Atat vreme cat afirmi:
"Un lucru totusi stiu…as putea sa fac ceva bun pentru tine, de asta sunt in stare…daca tu iti doresti intr-adevar asta."
Daca poti sa faci ceva bun just do it. Daca nu va merge nu va fi din vina ta, tu ai incercat macar sa faci ceva pentru binele cuiva. Cand mergi pe un asemenea drum trebuie sa fi constienta si de faptul ca poate celalalt nu doreste acel ajutor si atunci nu tu esti vinovata de esec.

O sa pot duce povara ?
Toata viata purtam diverse cruci in spate si reusim sa le purtam, daca nu ne omoara ne fac mai puternici, poti daca vrei.

O sa pot face fata ?
Stiu ca nu am cel mai bun mod de gandire sau sanatos dar... bring it on, vezi pe urma cum reusesti dar nimic nu e imposibil.

O sa ma ridic la inaltime ?
Nu trebuie sa te ridici la inaltimea nimanui mai ales daca este ce anume gandesc eu, intr-o relatie celalalt te place si te accepta asa cum esti nu te limiteaza sau incearca sa te schimbe doar ca sa ajungi la inaltimea lui.

O sa fiu destul de buna ?
Nu te indoi de forta si capacitatea pe care o ai and never go at war with youreself punandu-te la indoiala. ESTI destul de buna pentru orice.

RKO

Pitik said...

Pe zi ce trece dubiile dispar...
Pe alta parte sunt medii diferite care se intalnesc
E de lucrat aici, nu de vorbit ci chiar de lucrat...iar constructia incepe sa prinda form.

Anonymous said...

Este bine daca constructia incepe sa prinda forma. Si da trebuie lucrat nu vorbit, vorbele fara o baza fizica, reala, materiala sunt egale cu zero. Iar unde mediile diferite se intalnesc acolo e interesant. Si acolo trebuie contruita o punte de legatura intre acele doua lumi. Dar cand creezi acea punte si conbstruiesti ai totusi grija sa nu iti pierzi identitatea.

RKO