Monday, December 7, 2009

Secrete si mistere

De ce am venit aici ? Nu nu nu, acum o sa se inteleaga gresit. Nu e ca si cum n-as vrea sa fiu aici, doar ca nu as vrea sa se cunoasca.


Un zambet secretos, partinitor, complice…imi place. Imi place doza de mister, imi place suspansul din punctele de suspensie, imi place asteptarea…asta e partea cea mai placuta.
Desi nerabdarea vibreaza, desi sunt mereu prea curioasa, desi parca as vrea sa se intample totul odata, sa fiu coplesita…cu toate astea, asteptarea face totul mai placut.

O stare proasta ? O stare neplacuta ?
Asta se trateaza, daca intr-adevar vrei sa scapi de ea. Dar trebuie timp, trebuie rabdare, trebuie efort.
Esti dispus sa depui efortul ? Sa te lasi ajutat ? Sa treci peste chestiile neplacute ?

« Cum ai ajuns fix tu acolo ? »

No comments: