Monday, August 2, 2010

Despre dragoste, fara dragoste


Mai stiu oare ce inseamna sa iubesti?
Mai stiu cum e sa tii la cineva?
Mai cunosc fiorii aia speciali?

Am senzatia ca nu prea. De fapt…de atata vreme …nici nu e de mirare. Totul e prea trecator, prea superficial ca sa trezeasca acel ceva, ca sa-mi amintesc cum este. Am ajuns la punctul ala in care vorbesc despre iubire din amintiri, cat de frumos era, cat imi placea…dar cat imi amintesc de fapt?

Pare usor sa vorbesti despre dragoste cand esti detasat, cand nu esti direct implicat. Cuvintele vin usor, aluneca fara probleme, dar cat sunt de profunde, cat sunt de adevarate, cum le simti atunci cand de fapt nu simti nimic?

Ma transform intr-o stanca si nici macar nu este din dorinta mea. Ma imunizez fara sa ma fi imbolnavit. Ma mentin departe fara ca macar sa vad o umbra de aproape...da…incet incet devin o stanca incapabila de sentimente.

Dar poate e mai bine asa, ramane doar orgoliul, doar mandria, evit durerea, suferinta, lacrimila si tot ce implica dragostea si privarea de ea.



No comments: