Tuesday, August 3, 2010

Mesaj pierdut


Tocmai am scris un mesaj. Un mesaj profund, detaliat, plin de intelesuri, plin de sentimente pe care l-am pus apoi intr-o sticla. O sticla fumos construita, nu o sticla banala, o sticla colorata cu la fel de multa dragoste ca si mesajul. Sticla am astupat-o cu un dop de pluta gasit la intamplare si apoi i-am dat drumul in mare.

Acum mesajul meu din sticla cu dop de pluta pluteste in deriva. Se propie de mal si apoi se indeparteaza, se misca in voia valului, in voia vantului. Pescarusii ii canta serenade iar ea trece mai departe nepasatoare.

Mesajul era pentru tine, mesajul poate te cauta sau poate fuge…dar vei afla oare vreodata?
Nu, nu vei afla. Mare ail va duce departe…departe…departe…iar mesajul meu va fi citit de altcineva. De altcineva care nu numai ca nu intelege esentza, nu intelege nici macar limba.
Mesajul meu va ramane un mister pentru cel care il descopera, pentru tine…pentru mine…



No comments: