Tuesday, June 14, 2011

Mereu tu

Am crezut sincer ca anul asta nu-ti voi mai duce dorul. Chiar am crezut ca vara asta o sa te pot ignora, o sa pot trece peste lipsa ta. Dar nu, se pare ca nu se poate. A fost de ajuns sa ascult o melodie ca sa-mi amintesc de tine si de ce te iubesc atat de mult.

M-am vazut pe mine langa tine, la fel ca in fiecare vara. Te-am vazut intr-o dimineata tarzie, intr-o dimineata neclara si istovita. M-am vazut pe mine privindu-te cu drag, zambindu-ti cu dor, cu jind si atingandu-te usor. Te-am lasat sa te joci in parul meu si sa-mi sufli cuvinte in ureche.

Stii tu de cate ori m-ai inspirit? Sunt sigura ca stii asta prea bine. Stiu ca vezi prin mine, stiu ca desi nu suntem impreuna ma cunosti cel mai bine.

O sa ne vedem, sper curand. Si iar vom rade si vom plange impreuna, ne vom rataci in noapte impreuna, vom privy rasaritul impreuna, ne vom tine de mana. Pentru ca tu o sa fii mereu acolo, pentru ca tu ma vei astepta mereu iar mie imi va fi mereu dor de tine.

http://www.youtube.com/watch?v=tvHcN6Dcj38

No comments: