Monday, October 10, 2011

I dream too much


Stii cat este de pretios timpul? Stii ca am senzatia ca nu am timp, Ca timpul meu este prea scurt? Stii cum grabesc mereu lucrurile din cauza ca timpul meu pare sa fie pe sfarsite?

Dar unele lucruri merita asteptarea. Unele lucruri merita suspansul. Unele aventuri au mai mult farmec cand se intampla incet incet. Mereu ma intreb ce imi rezerva ziua de maine dar azi prefer sa astept linistita, in tacere, sa primesc din plin surpriza zilei de maine.

Surprizele nu mi-au lipsit in ultima vreme, minuni peste minuni. Unele mari, altele mici dar la fel de fascinante. Astept surprize in continuare, astept luna pe timpul zilei, scanteile fara foc, astept ca ploaia sa nu cada ci sa urce si fulgii de nea sa ma poarte in sus cu ei.

Astept neasteptatul, stiu ca va veni si ma va lua pe sus ca un covor fermecat… Va aparea de nicaieri si-mi va sopti la ureche “Ia-ma de mana si hai sa zburam, te voi duce pe un taram magic”


http://www.youtube.com/watch?v=KUXGVfmrEN4

1 comment:

_-UrbanShaman-_ said...

Iti lipseste magia?
Daca vrei iti imprumut putina din a mea...din ce mi-a mai ramas... :)