Tuesday, October 25, 2011

Real sau ireal


Nu ma pot aduna, nu ma pot concentra, adrenalina imi alearga prin vene si nu o pot opri.

Nu te inteleg, de ce-mi faci asta? De ce ma chinui? De ce imi furi linistea?

Nici macar nu inteleg daca imi este bine sau imi este rau…

Totul e o minciuna, o mare minciuna de care déjà m-am saturat, desi nici macar nu ma bantuie de atat de mult timp. Toti sunteti niste iluzii, niste vise neimplinite.

Si daca nimic nu e real, atunci cum de ating totul cu degetele?

Daca totul este doar o minciuna cum de o simt atat de vie?

Satula de fapt de mine.

Daca planul A nu a mers am aplicat planul B…si dintr-un plan prost am trecut in altul si mai prost… Mi-am creat singura lumea asta mincinoasa, am fost de accord cu ea iar acum trebuie sa-mi asum responsabilitatea pentru ea.

As vrea sa o las in urma…si totusi nu as vrea…As vrea sa renunt la tot dar mi-ar fi prea dor…As vrea sa uit dar astfel voi repeat…

Cum sa evadezi dintr-o lume pe care candva ti-o doreai?

Cum sa fugi de o lume creata de tine?

Cum sa scapi de monstrul plamadit cu mainile tale?


http://www.youtube.com/watch?v=SBH-uD8N-nE

No comments: