Thursday, March 20, 2008

Teneshi ruptzi


Femeile si pantofii…am in fatza raftul cu incaltzaminte si trebuie sa ma hotarasc ce o sa port azi. Am de ales nu gluma... mda, o gramada de perechi.


Undeva in fatza o pereche noua, colorata de espadrile...m-a incantat culoarea, sunt verzi si par comode. Langa, o pereche de balerini dragutzii dar cam decupatzi si multe alte perechi demne de bagat in seama.


Hhhmm grea decizie...espadrile noi dar care de la prima purtare m-au ranit, balerinii dragutzi in care imi ingheatza picioarele si teneshii vechi si ruptzi care au fost langa mine in momente bune si mai putin bune, care m-au slujit cu vrednicie si nu m-au lasat la greu.


Am trait impreuna momente atat de vesele si numai ei stiu cum am obosit, cum am danasat fara oprire si cat de fericita eram. Am trecut si prin momentele proaste , tot cu ei langa mine, fugind de realitate in universul nostru, al meu si al lor.


Da, au castigat...ei castiga mereu. Azi e zi de teneshi, iar. Ei nu m-au lasat, nu o sa-i las nici eu. Oricate perechi noi as achizitziona, oricat de bine ar arata, ei sunt mereu acolo pentru mine.


Mda…de parca despre teneshi ar fi de fapt vorba…se stiu ei teneshii ruptzi si trecutzi prin bune si rele, sper ca se stiu, trebuie sa se stie... se vad teneshii ruptzi dar mereu acolo.


Asta-i pentru ei, pentru teneshii mei ruptzi ;-)

1 comment:

Anonymous said...

acum k am pontul inteleg cum sta treaba :) intradevar la prima vedere e greu d ales intre o pereche d inkaltaminte colorata, aparent comoda, care iti poate fura okii d cum o vezi in vitrina magazinului... insa, ca o atasata a lucrurilor veki si d suflet c sunt, si eu ma opresc tot la perechea mai veke, care imi ofera siguranta din multe puncte d vedere.mi-e greu sa las uitata intr-un coltz perechea care m-a dus p culmile cele mai nebanuite ale fericirii. tentatii sunt la tot pasul si park iti vine sa iti mai arunci kte un oki, dar d c sa nu conserv ceva construit p o baza stabila, ceva sedimentat in timp... eu cred ca teneshii rupti sunt alegerea perfecta daca nu vrei batai de cap si bataturi la picioare ;) t pooop! creatza