Friday, March 7, 2008

Poveste fara inceput


Ai opri cursul vietzii tale banale pentru cineva, pentru ceva, pentru pasiune nemarginita, pentru senzatzia de te pierde in acel cineva, in acel ceva? Ai devia traiectoria obisnuitului pentru trairea aceea profunda? Ai renunta la lucrurile care un timp ti s-au parut atat de importante pentru o fantasma a trecutului care inca te bantuie…care pare sa fi reaparut? Ai renuntza tu oare la tot pentru asta, ai da totul peste cap pentru a atingea acel ceva care ti-a parut o fata morgana, in incercarea de a afla daca este totushi un adevar?


Fa asta, da totul pentru ceva ce poate parea nimic…dar ce se poate dovedi a fi implinirea unui vis, pentru a atinge absolutul…si poveste-mi cum a fost.


Vreau sa stiu tot, povesteste-mi in cele mai mici detalii trairile tale, sentimentele care te-au napadit cand ai avut prima viziune si bucuria pe care ai trait-o cand ai descoperit ca acel ceva este real, fiorii care te-au trecut atingand idealul, freamatul vocii tremurate plina de emotzie.

1 comment:

Anonymous said...

cred ca fara a risca putin in viata nu t alegi cu mare lucru. suntem educati in ideea ca ar trebui sa n pastram calea cea buna, fara sa deviem d la ea pt motive stupide, care par a fi imposibil d materializat. si totusi... d c sa nu n acordam sansa d a fii fericiti, sau d c sa n lasam bantuiti d gandul ca poate am fi schimbat ceva daca am fi incercat, daca am fi riscat. eu cred in lucruri pozitive. de fapt ele ma tin in viata. un om inteligent spunea: " ...sa risti pe-o rasucire de roata sau d zar, sa pierzi si sa-ncepi iarasi de unde ai plecat, fara sa zici o vorba sau sa devii avar..." probabil ca uneori fericirea trece p langa noi si daca nu suntem p faza ....s-a dus. t poop! creatza