Thursday, August 28, 2008

Note to self


Sa nu-ti pese…sa nu vrei nimic, sa nu-ti doresti, sa nu luptzi pentru ceva, SA NU-TI PESE.

Totul pare mort, lipsit de vlaga. Nu imi pare ceva urat, doar fad, doar leshinat si lipsit de chef, lipsit de vointza.

Note to self: DO SOMETHING!

Dar de ce? Lipsa totala, chef total, parca ash hiberna. Loveste-ma, plesneste-ma, trage-ma de par, fa ceva, orice, dar trezeste-ma din letargie.

Vine toamna, asta este, cad in fantana rece si aramie a gandurilor fara rost, a viselor pentru care nu ridic un deget. Amintirile vin peste mine navalnic, dar nici macar nu le bag in seama, prefer sa stau, sa astept, sa visez cu ochii deschisi…si sa nu-mi pese.

Note to self : TOAMNA VISEZI !

Si ce daca? Sunt vise pe care de fapt nu mi le doresc, sunt vise de care nu-mi pasa, si nu o sa fac nimic, nici k sa-mi pese, nici ca sa se intample.

Note to self : NU-MI PASA !

Nu-mi pasa de tine, pentru nici nu te cunosc, nu-mi pasa de mine, pentru ca n-am chef sa-mi pese. Nu stii cine sunt, nu stiu cine esti, asha ca hai sa nu ne pese impreuna.

Note to self : MOMENT DOAR PENTRU MINE !

Si ma schimb. M-ai vazut? Ce zici, m-am schimbat ? Ei, cum da ? Nu ? Hhmm…da, m-am schimbat, si ma mai schimb, dupa cum e decorul. Cameleoni.
Stylish go go go!

Note to self : INDIGO MOOD !

No comments: