Friday, August 8, 2008

When we are together we have a fucking blast!


Am dormit...am dormit si am crezut ca zgomotele alea erau in vis, dar au fost reale. Oricum nu conteaza, nu era nimic deosebit. Ash fi preferat sa fi visat si sa-mi amintesc asta de dimineatza. A fost pur si simplu o noapte lipsita de vise, sau cel mult o noapte plina de vise uitate.

Si dupa o astfel de noapte urmeaza...o dimineatza. Am eu ceva cu diminetzile, ma urmaresc mereu, exista mereu, nu pot sa scap de ele. Si de ce ash vrea asta? Nu, e ok, diminetzile sunt ok. Inca imi amintesc cea mai placuta dimineatza, fara muze, fara noptzi inflacarate, doar o dimineatza stimulata in care soarele era bland si cerul prea albastru.

O dimineatza grea, la propriu, cu bagaje, cu injuraturi in transportul in comun, lupte cu altzi calatori si blesteme in gand. Si munca, si asteptare, si dorintza arzatoare. Dar voi fi acolo.

When we are together we have a fucking blast!

No comments: