Tuesday, January 13, 2009

Parfum misterios


M-am dus in camaruta calduroasa, oboseala, lipsa de chef m-au impins devreme catre somn. Pe marginea patului zac cateva haine, printre ele un tricou….inca simt parfumul. De fiecare data simt parfumul, ma asigur ca a ramas in urma. Parca de fiecare data ar fi ultima, parca nu va mai exista maine, a existat doar ieri si exista azi, dar maine a disparut.

Cred ca uneori imi plac intrebarile din viata mea, cred ca uneori ii savurez misterul, neasteptatul de maine, supriza din viitor. E ca si cum as nega realitatea, cel putin realitatea viitoare, as ignora evidentul, poate chiar as evita ceea ce in mod normal ar fi viitor.

Miroase placut, miroase a nopti tarzii fara somn, a corpuri incinse, a cantece de leagan, a primavara. Imi place parfumul ce nu dispare azi, imi place parfumul misterios care nu stiu daca si cand va disparea.

No comments: