Thursday, January 29, 2009

Uneori


Uneori imi doresc si sa nu ma mai trezesc niciodata, alteori insa imi doresc sa nu mai adorm niciodata, sa nu irosesc nici o secunda.
Uneori imi doresc sa adorm nemiscata in bratele calde, alteori imi doresc sa stau treaza toata noaptea si sa privesc in gol.

Uneori imi doresc sa nu aud chicotelile celor din jur, sa aud doar tacerea, alte ori imi doresc sa-mi explodeze urechile de zgomot puternic fara sa aud totusi cuvinte.

Uneori vreau sa vad avalasa de culori vesele, alteori doar lipsa culorilor ma linisteste.

Uneori vreau sa citesc dincolo de cuvinte, alteori vreau sa ma pierd intr-o multime de voci din care nu disting nici o idee.

Uneori vrea sa ma las prada caderii, dar ma trezesc la timp si imi dau seama pe ce varf inalt ma aflu, cat drum este pana jos. Alteori incerc sa zbor, dar imi dau seama ca nu am aripi si sunt prea jos pentru a-mi lua avant.
Uneori sunt eu, alteori sunt tot eu.

No comments: