Monday, November 30, 2009

Tarziu e prea putin spus


Pentru unele lucruri este prea tarziu…este prea tarziu déjà de multa vreme.
Nu mai imi spune asta, nu-mi mai spune nimic, oricum lucrurile nu se vor schimba. Nu este o scuza ca nu le aud direct din gura ta, indirect este acelasi lucru…doar mai las.
Toti am avut sansele noastre, daca nu am profitat de ele asta este. Unii pot fi mai norocosi si sa primeasca a doua sansa, pentru altii insa, e déjà prea tarziu din secunda doi.

Timpul a trecut, lucrurile s-au schimbat. Problema este ca, atunci cand pui un anumit gen de punct, incepi sa vezi toate defectele pentru care pana atunci nu aveai ochi. Si cand defectele alea cresc in numar, sunt evidentiate zilnic, de toata lumea…tarziu e prea putin spus.

Toata lumea are o sansa. Nu o a doua sansa, ci acea prima sansa, cand iti incerci norocul, cand iti fortezi soarta, cand poti dovedi ce ai de dovedit. Totusi, daca te misti prea incet, risti totul…la fel si daca te misti prea repede.

Si pentru cei care au preferat liberatea, pentru cei care ai vrut mai mult timp, pentru cei care nu au luat a doua sansa cand li s-a intins o mana…ei bine, pentru ei tarziu e prea putin spus.

Nu le mai spune, nu imi vor mai spune…si crede-ma, va fi mai bine.
E prea tarziu sa plangi dupa laptele déjà varsat.

No comments: