Tuesday, May 4, 2010

O bucata de Paradis


Am pictat un drum, am pictat o poveste, am pictat o viata
Am ales panza, am pus mana pe o pensula si am inceput sa-mi fac de cap cu nuantzele.
Am imprastiat nori, unul mai alb, altul mai gri, haotici pe cer, alergand de colo colo, imbinandu-se armonios cu sangeriul indus de soarele ce apune incet…incet…

Am zburat deasupra lanurilor verzi, deasupra intinderilor galbene de rapitza, peste campurile proaspat arate si apoi le-am redat in detaliu pentru a lega povestea.
Cand in viteza, cand domol, am trasat linia gri a soselei, masinile, farurile, in drum spre finalul capitolului.

Am pictat o bucatica de Paradis, o bucata din viata, o bucata de drum, am pictat un inceput si un sfarsit, o continuare, am pictat ceea ce nu se opreste aici.

Acum o bucatica, ieri o bucatica si maine inca una, tabloul avea o forma, tabloul inca isi schimba forma, este in continua miscare.
Paradisul nici nu se termina, nici nu incepe aici…ci doar continua.


No comments: