Friday, June 11, 2010

Bumblebees


Exista oameni carora le pasa.
Nu zic nimic, in general nici nu arata mare lucru, dar totusi le pasa. Se ascund bine, de cele mai multe ori chiar fara intentie, dar daca stii cand sa deschizi ochii vezi acele mici semne atat de bine ascunse.

Si mie imi pasa, imi pasa si o ascund, imi pasa dar nu zic nimic despre asta, imi pasa si nu o arat. Nu o arat pentru ca uneori imi este frica, nu o arat pentru ca prefer sa fiu precauta, pentru ca nu vreau sa devin vulnerabila, dar imi pasa. Imi pasa, si cine sties a citeasca printre semne, printre gesture, printre cuvinte, vede.

Si uneori o spunem…dar cand o spunem?
De cele mai multe ori o spunem cand deja este prea tarziu.
De cele mai multe ori o spunem cand deja nu mai suntem ascultati.
De cele mai multe ori vocea noastra nu mai are putere, oricat de tare ne-am striga sentimentele fata de cei din jur.

Dar unora le pasa si o arata in felul lor, timid, retinut, ascuns…trebuie doar sa deschizi bine ochii ca sa vezi asta…dar oricum nu vei sti nicodata ce sa faci cu ceea ce vezi.


No comments: