Monday, June 14, 2010

Bilet la loto


De cand tot spun ca imi doresc foarte tare sa castig la loto o suma mare de bani, si ca voi pune candva biletul ala norocos…dar n-am facut asta niciodata. Cine stie, poate candva o voi face, asa ca ce-mi ramane de facut pana atunci? Simplu, sa imi fac un plan ce as face cu banii.

Si planul este relativ simplu, am zis-o, o repet si m-as tine de cuvant…o casa mare, in care sa incapa toti prietenii mei.
Sa avem tot ce ne trebuie, sa aiba fiecare camera lui, sa aiba fiecare sarcinile lui…da da, sarcini. Ce credeati ca va fi totul atat de simplu? Pai uite ca nu este, iar planul meu e bine organizat. Pentru ca nu e de ajuns sa avem banii astia si casa noastra, trebuie sa stim si ce sa facem cu ea apoi.

Si de ce sa ne oprim aici…hai sa fim bilionari, hai sa nu ne mai lipseasca nimic niciodata, sa avem tot ce-am visat, sa nu mai avem doar vise ci sa avem realitatea.Sa cumparam tot ce n-am avut niciodata, sa ne implinim visele impreuna…pentru ca acel “impreuna” nu se poate cumpara.

PS: in curand o sa-mi displaca total cantecelul asta.


No comments: