Thursday, June 24, 2010

Dor de soare


Uneori imi este pur si simplu dor de soare. Atunci cand il vad stralucind cel mai tare, atunci cand imi arde piele, atunci cand imi aspreste parul, atunci imi este dor de el…gandindu-ma ca nu am cum sa-l ajung ci doar el poate ajunge la mine.

Uneori imi este dor de ploaie. Atunci cand stropii desi imi uda pielea fierbinte, atunci cand pasii mei baltesc, atunci cand aerul racoros incepe sa miroasa a praf ud, atunci imi este dor de ea…gandindu-ma ca ea coboara cand vrea iar eu nu pot urca oricand la ea.

Uneori imi este dor de mare. Atunci cand ma asteapta, atunci cand nu pleaca nicaieri, atunci cand stiu ca imi va racori gandurile si sufletul, atunci cand plaja plange, atunci imi este dor de ea…cand stiu ca o pot atinge in orice clipa.

Uneori imi este dor de tine. Atunci cand un simplu cuvant da totul peste cap, atunci cand o imagine se coloreaza, atunci cand cineva incearca sa ma tina de mana, atunci imi este dor de tine….atunci cand stiu ca nu vei mai fi vreodata acolo.


No comments: