Thursday, September 23, 2010

Cantecul uscat de vant si ars de soare


People never fail to fail you

Unde este elementul surpriza?
Mi-am dat seama ce lipsea, supriza…. Vreau ceva nou, ceva uimitor, ceva la care nu ma astept.
Vreau ceva ce ma poate misca din prima, ceva la care sa ajung sa tanjesc, ceva care sa-mi provoace fiori.
Imi trebuie ceva de la care nu-mi poate distrage nimic atentia, ceva la care sa nu renuntz la primul hop sau la primul lucru care nu-mi convine, ceva pt care sa fiu dispusa sa fac compromisuri.
Vreau ceva sau pe cineva asa….mda….

Unii oameni au totul, vreau si eu o bucatica din el….
Vreau bucatica mea de viata de vis, vreau un strop de ideal, umpic de perfectiune, o raza de lumina printer frunzele toamnei.

Vreau sa zbor printer frunzele aramii, sa ating un nor cu varfurile degetelor, sa plutesc deasupra cladirilor gri….vreau cantecul uscat de vant si ars de soare



No comments: