Monday, January 10, 2011

Cum se face?




Cum se face ca pot deosebi binele de rau?
Cum se face ca imi dau seama cat este de gresit?
Cum se face ca imi dau seama ca asta a trecut si trebuie lasat totul acolo in urma, pus frumos intr-o rama?
Cum se face ca sunt constienta de exagerarea asta?
Cum se face ca acum pot sa ma gandesc la asta fara sa simt ceva?

Si totusi cum se face ca, in acele anumite m,omente, o iau complet razna?
Cum se face ca nu ma mai pot controla?
Cum se face ca ratiunea dispare?
Cum se face ca nebunia pune stapanire pe tot?
Cum sa face ca pasiunea urca deasupra ratiunii?

Si totusi cum se face ca inca mai exista pasiunea?
Si cum se face ca inca nu poate sa puna uitarea stapanire pe povestea asta?
Si cum se face ca se schimba asa de brusc starea?

Si cum se face ca azi imi este dor de tine iar maine te-am uitat?
Si cum se face ca acum stiu ca o sa-mi iesi in cale dar cand te vad nu te recunosc?
Si cum se face ca de fapt nu te-am cunoscut niciodata si totusi te-am iubit?

Si cum se face ca nimic nu se mai face?




No comments: