Thursday, April 28, 2011

Azi totul este perfect


Si eu pot fi o persoana obisnuita, stii asta? Si eu pot trece neobservata, si eu pot sa port masca banalitatii. Da trebuie sa fiu trista pentru asta, da trebuie sa fiu plictisita ca sa-mi iasa, dar se poate.

Si eu pot fi alb-negru, nu sunt mereu curcubeu

Si eu pot sa fiu trista, nu doar sa zambesc

Si eu pot fi ranita, chiar daca unele rani nu se vad

Dar nu vreau.

Asa cum refuz sa las anii sa treaca pe langa mine si sa ma vestejeasca, la fel refuz sa vad lucrurile in intuneric. Zambesc des si ii fac si pe cei de langa mine sa zambeasca si imi ascund ranile in spatele fiecarui zambet.

Privesc soarele dintre nori si il astept surazand, vad curcubeul printre picaturile ploii ce vine.

Si ce daca maine totul s-ar putea narui, azi totul este perfect.

http://www.youtube.com/watch?v=QH2-TGUlwu4


No comments: