Wednesday, August 3, 2011

Viata de schimb


Nu-mi place sa-mi dau viata la schimb.

Nu-mi place sa renunt la vechile obiceiuri, oricat de proaste ar parea in ochii altora. Nu vreau sa-mi schimb planul de maine pentru planul tau de azi. Nu vreau sa-mi sterg trecutul pentru ca nu se potriveste in peisaj.

Si totusi ajung mereu la compromis. Nu ma deranjeaza compromisul pentru ca asta nu-mi schimba identitatea. Compromisul face si el parte din mine.

Asa ca incerc, ma stradui, ma abtin…dar asta nu ma macina mai putin. Nu ma stii de o viata, inca nu stii tot ce este de stiut despre mine…dar vei afla vreodata? Vrei sa afli mai mult decat se vede cu ochiul liber?

Varianta asta nu pare sa dea roade…poate o pagina noua ar fi mai utila…sau poate pagina de inceput era mai buna…


http://www.youtube.com/watch?v=Exb9yDbXaZs

No comments: