Tuesday, May 1, 2012

Sit and wonder





Uneori ma intreb…de fapt mint, mereu ma intreb cate ceva, mereu am cate o dilema, doar ca uneori intrebarile sunt mai apasatoare. Si totusi imi pun intrebarile astea mie insami desi mi-as dori raspunsuri din alte parti.

Cum este normal, zic eu, o intrebare nu vine niciodata singura. Vine insotita de alte bune prietene care se inteleg bine intre ele.
Oare am ales bine? Oare am facut ce trebuie? Oare nu gresesc facand asta? Oare nu-mi era mai usor  fara sa-mi complic viata?

Eh, dar ce-ar fi viata fara complicatii, fara aventura si fara tentative de orice fel? Voi primi cu sigurantza si raspunsurile, unul cate unul, poate prea devreme, poate prea tarziu sau cine stie, poate chiar la momentul potrivit.

Dar pana atunci savurez aventura vietii de primavara-vara si astept linistita raspunsurile…dar nu fara a forta intrebarile…pentru ca asa imi sta mie bine

No comments: