Wednesday, September 10, 2008

De vara spre toamna




Mi-am amintit ceva…mi-am amintit uitandu-ma la poze, si mi-a placut. Am zambit discret si m-am mai uitat o data, si iar mi-a placut…si inca zambesc.

Mi-am amintit cat de dragutz era totul, asha placut, cald si dulce…cum ma simtzeam, ca intr-o povestioara vesela. Cum era totul lipsit de agitatzie si totushi atat de viu si intens…cat de placute au fost acele cateva zile si cat imi placea sa privesc acel chip ars de soare.

Mainile asprite de nisip se plimbau pe parul incalcit, buzele arse de vant se lipeau in atingeri dese si insetate, nesatui ca dupa o zi petrecuta sub soarele deshertului, imbratzhishari fierbintzi in racoarea noptzii…

Plimbarile de mana, mereu impreuna...fumul dens, fumul dens din camere, ceatza din minte si oboseala care incerca sa ne doboare.
Si-a reushit, dupa multe cuvinte, dupa chinul de a rosti vorbe cu inteles, a reushit, ne-a daramat, dar ne-a daramat unul in bratzele celuilalt, ne-a daramat mana in mana si ne-a tzintuit acolo pana a rasarit soarele, pana ce caldura ne-a deschis ushor ochii, si ne-am soptit acel "Buna Dimineatza"

Buzele si-au pototlit setea si nu mai sunt arse, asprimea mainilor a disparut, prin par acum mainile aluneca ushor, iar chipul incepe sa-si schimbe culoare.
Iar eu, eu am vazut acele poze, un zambet pe un chip ars, un zambet pe chipul meu…si mi-am amintit, mi-am amintit si mi-a placut zambetul, mi-a placut privirea…am vazut acel zambet care imprastie zambete in jur.

Mi-am amintit ceva…mi-am amintit uitandu-ma la poze, si mi-a placut. Am zambit discret si m-am mai uitat o data, si iar mi-a placut…si inca zambesc.

No comments: