Friday, September 19, 2008

Stare aramie


Oare un chip cald revazut dupa ceva timp poate sa-ti schimbe starea generala ?
As putea sa cred ca da, as putea spune ca asta este motivul unei stari totale de bine, ca asta a provoacat diminetzile cu soare din zilele ploioase ce au trecut.
Poate zambetul ala sincer, fara prea multe semnificatzii pentru cei ce l-au vazut in fuga, a insemnat pentru mine mai mult decat ma asteptam.

Si nu pentru ca m-as lega de trecut, nu pentru ca as avea o fixatzie, ci doar pentru ca am vazut un chip placut, vesel, care mi-a luminat zilele ce-au urmat.

Este o toamna buna pentru mine, o toamna in care frigul imi aduce buna dispozitzie, straturile de haine ma fac sa sa simt bine in pielea personajului pe care il joc de pe o zi pe alta si lumea gri din jur nu face decat sa ma provoace sa colorez strazile.

Este o toamna cum nu-mi amintesc sa fi avut in ultima vreme, in care sunt libera sa zbor si zbor, sunt capabila sa rad si rad, imi doresc sa alerg si alerg…este o toamna magica in care totushi ceva ramane.

Ahhh…gustul, aroma primei tigari aprinsa dimineatza in frig…asta persista, asta e la fel, asta nu va disparea niciodata.

No comments: