Thursday, November 13, 2008

O noapte si inca o noapte


O noapte si inca o noapte, totul se intampla in doua noptzi, mereu se intampla in aceleasi doua nopti. In fiecare din ele sunt la fel de euforica, in fiecare din ele eman bucurie si iubire, in fiecare din ele ma adori, stiu, si de fiecare data mai mult decat prima data, tocmai pentru asta, pentru ca sunt eu, eu cea din fiecare cele doua nopti.

Simt privirea ta, imi urmareste admirativ fiecare miscare si imi place ce iti place, imi place ca iti place. Poate nu simti, poate nu vezi, dar sunt acolo, mai aproape decat crezi, pictez zambetul incantat, admir chipul sincer, ador privirea vesela. Stiu ca vocea ta ma va face sa zambesc iar tacerea ta ma va intrista, ca buzele tale imi vor incalzi sufletul iar dorul de ele ma va face rece ca gheatza, stiu ca bratele tale ma vor apara mereu si fara tine ma voi simti vulnerabila.

E liniste si te privesc, nu misti, nu schitezi nici un gest, nu scoti un sunet. Sunt inconjurata doar de muzica si ma pierd in privirea ta calda, iti studiez zambetul in cele mai mici detalii, imi induci starea ta de bine…si ma uit, si te privesc iar, si nu ma mai satur. Este totul atat de frumos acum, asa, fara nici un gest, fara nici o vorba, fara nici o miscare. Esti doar o imagine pe care n-as vrea sa o vad schimbata. Imi amintesc ceva si vreau sa pastrez asta, imaginea ta si amintirea asta.

Si nu am uitat…erau fluturi, am vazut fluturi in jurul nostru, doar pentru noi…doar noi i-am vazut, doar noi i-am simtit, batai de aripi fine ce-au schimbat destine.


Dar realitatea…rezerva multe surprize. Candva vei rupe tacerea si vei cadea de pe piedestalul pe care te-am pus, atunci voi ramane doar cu amintirea…amintirea ta, cel de acum…cel de atunci.

A fost nevoie doar de doua mopti pentru asta, atat a fost de ajuns pentru un contur, atat a fost de ajuns pentru un inceput si un sfarsit, atat a fost de ajuns pentru o intreaga poveste…o noapte si inca o noapte.

No comments: