Monday, November 10, 2008

Dialog cu naratorul


- Crezi ca ar putea fi posibil ? Chiar crezi ca ti se poate intampla tie ? Crezi ca poti avea ceva asa dragut ? Crezi ca meriti asa ceva ? Ca vei primi asta ?

- Nu stiu, chiar nu stiu, dar cu siguranta imi doresc sa fie real. Nu imi vine sa cred, pare un vis cu personaje de basm. Un basm cu printi care salveaza printesele din ghearele dragonului realitatii pentru a le duce in castelul lui dintr-un regat fermecat.

- Chiar ti se pare ca te potrivesti acestui basm, ca poti fi personajul principal ? Primesti scrisorele de dragoste, cu vorbe dulci si sentimente ce te incanta. Trimiti aceleasi mesaje, in expresii frumos colorate. Si crezi ca e real, ti se pare totul posibil ?

- Nu, mi se pare totul prea frumos ca sa fie adevarat, mi se pare ca iar ma pierd prosteste in vise. Dar poate ca exact asta imi trebuie acum, sa ma pierd in vise frumoase, sa ma afund in basme ale caror autor sunt eu.

Si totusi, suntem personaje reale. Nu sunt Cenusareasa chinuita de mama vitrega, nu este printul salvator, suntem personaje in carne si oase care viseaza cu ochii deschisi. Si totusi personajul meu se simte protejat, iar personajul tau este eroul pozitiv…si asa vreau sa ramana.
I should have known fairytales don't come true

No comments: