Wednesday, November 19, 2008

My favorit sin


Mergi pe strada, singur si inghetat.
Te gandesti la nimic, meditezi in mijlocul aglomeratiei, ai cazut cumva in depresie si toamna nu te ajuta deloc. Te simti singur, parasit si ai vrea sa fie totul mai frumos.

Je t’aime, oh oui je t’aime…Mois non plus…

Cat de bine suna pe vocea asta, te-a smuls din visare, lasa prostiile. Nu, de data asta nu e nici un mesaj, nu mesajul ma intereseaza, ci vocea. Suna atata de bine…ok cred ca te-ai prins…e tot un fel de visare, dar mai in alte directii. Nu catre povestile tale amarate si imposibile, ci catre ceva real, tangibil, acel ceva ce te poate ridica pana sus.

Uite, o sa-ti descriu putin, sa intelegi mai bine…soapte, vocea joasa, respiratie sacadata, buzele tremura, mainile incep sa faca un tur al corpului tau, corpul tau tresare la cea mai mica atingere, atmosfera se incinge…da, stii, stii despre ce vorbesc…dorinta carnala…
Lust is my favorite sin.

Spune-mi ca nu simti si tu asta, spune-mi ca nu ti-am deschis apetitul…oricum nu am sa te cred.


Placebo - je t'aime>>> NU varianta live

1 comment:

End3r said...

Varianta originala de la je t'aime moi non plus mi se pare mult mai buna,parerea mea :)