Tuesday, February 3, 2009

Despre muze


Azi am chef sa vorbesc despre muze, n-am mai vorbit demult despre ele.
De fapt chiar n-am mai vorbit de ceva timp mai nimic.
Si da, probabil muzele sunt de vina, ele mi-au furat inspiratia, au fugit cu ea.

Am senzatia ca am descris un moment placut in toate formele posibile, nu mai am variante, si asta pentru ca muzele mi le-au exploatat pe toate. Si daca ar mai fi ramas o cale, au fugit cu ea.

Sau au fugit momentele demne de muze ?

Nu, eu sunt de vina. Pana la urma si muzele mi le creez singura intr-un fel. Ele exista si fara mine, dar eu le dau statutul de muze, eu le chem langa mine, probabil tot eu le inlatur. Dar acum nu vreau asta…

Imi vreau muza inapoi, vreau sa-mi aduca inspiratia inapoi cu ea, vreau sa-mi aduca momentele placute demne de transformat in povesti minunate. Vreau sa redevina totul neobisnuit, pe langa rutina, mai bine in vis.

Muzele mele, muze care au venit si muze care au plecat, muze care m-au inspirat mult sau putin…toate sunt muze.

Si ce e aia o muza ?
Pai o muza…o muza poate fi orice.
Muza imi este o prietena apropiata care ma biedispune cu zambetul ei, muza este povestea cuiva care face sa-mi sune un clopotel in memorie, muza este o intamplare banala care totusi are un efect major asupra mea, muza este cel care ma face sa zambesc, muza este un cuplu fericit pe care-l vad pe strada, zambetul unui copil, ploaia, vantul, o voce, un cantec.

Muza, da, acum aud o muza, acum ma gandesc la o muza, acum vad o muza.
Muza mea e inca langa mine, e mereu langa mine.


INSPIRA-MA !

No comments: