Wednesday, July 8, 2009

Amintiri adormite


Imi amintesc diminetzile adormite, imi amintesti diminetile adormite.
Ce momente imi gasesc pentru amintiri, nu stiu cum se intampla.
Imi amintesc si noptile din camera rece slab luminata.Da, imi amintesc lucrusoare mici si dragutze. Dar incep sa nu-mi mai amintesc tot, memoria ma lasa incet incet.
Imi place sa dorm in intuneric, imi place sa dorm comod. Uitasem pana si cum e sa dormi comod, acum insa imi amintesc. E caldutz si in acelasi timp racorors, e bland si linistit, e moale si pufos.

Uit si-mi amintesc, uit si-mi amintesti, uiti si-ti amintesti, uiti…si iti amintesc ?

Amintirile au adormit, se trezesc din cand in cand, nu te lasa sa le dai complet uitarii.
Prezentul este cat se poate de treaz.
Maine oare voi fi treaza, voi dormi, voi visa cu ochii deschisi sau inchisi ?

No comments: