Friday, July 31, 2009

Sky is the limit


Probabil va trebui sa renunt.
Uneori incerc prea insistent sa duc lucrurile pana la capat…si probabil le apropii finalul prea tare. Alteori am si ajutoare in directia asta.
De data asta nu am fortat singura limita.
Dar limita e limita, si cand ai ajuns acolo, asta este, e cazul sa renunti.

Da stiu, am mai zis asta, si niciodata n-a fost asa. Dar n-a fost asa pentru ca am insistat, am fortat-o in continuare pana a cedat….pentru ca in scurt timp da, a cedat.
De data asta familiaritatea exagerata nu e vina mea, ajutoarele lui Mos Craciun m-au ajutat si pe mine.

Si cand lucruile incep sa semene prea mult, sa-mi devina prea cunoscute, e clar. Nu, nu eu fac comparatia, comparatia se face singura, comparatia o poti face chiar tu, eu doar trag concluzia si emit parerea.

Dar acum nu am chef de asta, acum am chef de piei rosii, de corpuri arse de soare, batute de vant si sarate de mare.

No comments: