Friday, July 17, 2009

Orderchaos


Eh si a fost si minunatul concert Orderchaos.
Concertul in sine a inceput prost, sau in fine, primii pe care i-am prins eu mi s-au parut groaznici. Niste unguri ametzitzi care cu o seara inainte s-au si ales cu ceva ochi vineti de la stelisti. Usor usor insa lucrurile s-au schimbat, a mers din ce in ce mai bine, iar urmatoarea trupa, tot de unguri, a facut ceva diferentza.

Suedezi DEAD VOWS foarte hardcore, putin prea mult se pare pentru public. Toata lumea savura in liniste si pace, toti cu gurile cascade si incapabili sa faca vreo miscare, dupa ce anterior mai ca rupeau podeaua.
Interesant cum veganii linistiti pe care i-am vazut cautand pierduti in Mega Image alimente pe gustul lor, acum dezlantuiau furia. Oare asta face lipsa carnii din om ? Astea tre sa fie rezultatele unei vieti intregi de « regim ».

Apogeul l-au atins insa KINGDOM . Mica dictatoare oripilata de carne si de orice se afla in preajma si-a dovedit duritatea. Davin Miniona, slabutza, chiar dragutza si parand blanda m-a uimit cu vocea ei puternica si incredibil de masculina. Se pare ca nu numai mie mi-au parut geniali, publicul nevrand sa-i lase sa plece si cerand in plus vreo 2 piese.

Una peste alta a fost chiar reusit si parca mi-as fi dorit sa tina mai mult. Dar cum azi sunt iar in campul muncii parca ma bucur de scurta reprezentatie pe care am reusit totusi s-o vad pana la final.


No comments: