Tuesday, July 14, 2009

Mai ma intreb mult?


N-o sa incetez niciodata sa-mi pun intrebari.
N-o sa incetez niciodata sa am dubii.
Nu o sa am niciodata increedere in oameni. Abea am incredere in mine, nu pot avea incredere in altii.

Am sa ma intreb “Cum ar fi fost daca..”
Am sa ma intreb “Cum ar fi daca...”
Am sa ma intreb „Cum va fi daca...“

Nu, nu e vorba de dileme, e vorba de dubii, e vorba de neincredere, e vorba de nesinguranta. Nu intrebarea in sine conteaza, ci senzatia pe care o creeaza.

Oricum intrebarile nu au nici un rost…nimeni nu le va raspunde. Nu pentru ca ar fi retorice, ci pentru ca oricum nu stii raspunsul. Si cand il vei afla, eu déjà il voi sti inaintea ta…deci nu te voi mai intreba.

Oh well…macar aduc ceva si intrebarile, macar mai agita lucrurile.
Am obosit putin, m-am odihnit cam mult.

Cand te intorci?
Nu te-ai intors inca?
Hai fa ceva ca ma plictisesc, da-mi de lucru.

No comments: