Tuesday, August 4, 2009

Iarna tu esti marea mea


Stii doar ca iarna tu esti marea mea

« Da’ de ce nu dansezi cu mine ?
Pai…imi este cam cald.
Haaii…
Bine, hai ! »
Cum as putea sa nu fac asta, tocmai cand tu esti marea mea.

Fetzele alea arse de soare, oh, cat de dor imi era de ele, de ochii obositzi, privirile pierdute.
Poate nu sunt langa voi in fiecare secunda, dar tot nu as putea fara voi.
Poate par absenta, dar sunt acolo
Poate par prea serioasa, asta pentru ca doar voi ma faceti sa zambesc
Poate sunt prea plictisita…normal, daca voi nu sunteti cu mine

Bronzul de Vama, parul incalcit, trupul sarat, corpul obosit, voi, daca nu ati fi voi, voi reprezentand atatea, voi insemnand atatzia.

Inca este vara…inca sunteti acolo…inca mai vreau si eu acolo…Dar incet ne apropiem de toamna si o sa fim iar toti aici, intre betoane.

No comments: