Tuesday, August 4, 2009

Recunoste personajul

O pereche de ochi caprui, mereu veseli, mereu zambitori, chiar provocatori, o mana calda si un spirit mereu liber, fatza mea arsa de soara, marea mea in miez de iarna.

Privirea pierduta, zambet tamp, ganduri aburite, plete blonde incalcite (pe care inca nu le-am vazut), foamea ta imi bucura duminicile. Mi-e cam dor de tine asa ametzita cum esti. Si ce dura pari tu, si ce mielusel se ascunde sub corpul tau androgin.

Tu, tu mi-ai parut atat de dragutza inca de prima data cand te-am vazut, pana si distantza pe care o pastrezi fata de multi oamnei mi se pare draguta, tu cu salata ta Caesar si domnii boschetari.

A zis cineva benzi desenate ? Desene animate?
Normal ca a zis, tu ai zis. Liber ca pasarea cerului, micile prostioare si complicatii in care te bagi si bunul simt cu care iesi din ele, zambetul adevarat si atat bunatate, astea te fac unic.

Pericol public ce pari, da, pari, ca nu esti. Hai nu mai plange, ii bat eu daca nu te lasa sa dormi. Lasa ca ne lasam noi de baut, ne lasam si azi, ne lasam si maine. Ah, tu te-ai lasat déjà ? Pentru a cata oara ? Pentru cate ore ?

Ce copil cuminte esti tu, ce fatzuca inocenta, linisti, tacut, nu te bagi cu fortza, dar si cand intri in atmosfera, si cand adormi unde apuci, si cand iti schimbi…cureaua.

O bulina fericita, o bulina colorata si vioaie, nu esti mereu in preajma, dar cand apari esti ca o gura de aer proaspat.

Tu, tu esti un suflet de artist, o victima vintage a timpurilor moderne, o neintelease uneori dar cu un troler plin de povesti si vorbe de duh.

Tu Atotputernicul, tu Zeul, tu Perfectul…tu doar ai o parerea prea buna despre tine, si sincer, vorbesti prea mult. Dar ne-am obisnuit cu toate astea, si uneori de aprope, alteori de departe, tot esti pe aici.

Hei hei hei…cum crezi ca ai putea sa scapi tocmai tu prichindel ? Da da, faci glume bune (desi uneori exagerezi), esti cam alintata (dar asta te face speciala), vorbesti muuuult (dar nu te pot vedea/auzi altfel). Da ma tu, tu esti miezu’, miezul ala de 10 ori mai mic.

3 comments:

Anonymous said...

domnii nu sunt boschetari

Anonymous said...

Iulica, irinuta, Teutza, Mihu, Dangerica, Vali, Anuta, Mike, Dimi.

Anonymous said...

pe Danieluta n-am recunoscut-o