Tuesday, August 25, 2009

Trezirea


Si apoi deschizi ochii. Vezi soarele, vezi norii, cerul albastru, vantul adie placut…si realizezi ca viata nu este atat de rea.
Viata ta depinde de tine, nu de oameni. Daca vrei sa fii fericit leaga-ti viata de un scop, nu de oamnei.
Viata mea e legata de un scop pe care nimieni nu mi-l poate lua.
Oricine trece pe aici poate pleaca cu ceva, dar nu cu fericirea mea.
Ea este singura care conteaza, si nu am sa o dau. Poate voi uita de ea pentru cateva secunde, poate mi se va parea ca am pierdut-o, dar ea e mereu inchisa bine iar cheia…cheia am aruncat-o.

Cui ii pasa de supararea de o ora cand are in fata o viata intreaga sa treaca peste ?
Cui ii pasa de 5 minute de cuvinte in contradictoriu cand tocmai a incheiat o noapte perfecta ?
Si apoi te trezesti, si realizezi ca visul urat este departe.
Ia gandurile si du-le departe, fugi cu visele negre in noapte

No comments: