Tuesday, April 13, 2010

A few years too young


Si daca am gresit eu? Daca am privit dintr-un unghi nepotrivit?
Si totusi, daca eu nu am vazut bine? Daca eu nu am cantarit cum trebuia?

Nu am de unde sa stiu ce s-ar fi intamplat, nu am cum sa stiu ce se va intampla, deci nu vom sti poate niciodata cine a avut dreptate.
Si totusi, nu cred ca asta am masurat eu.
Nu am cantarit variantele posibile, nu m-am gandit din punctul tau de vedere. Da, cred ca am fost egoista, m-am gandit doar la mine. M-am gandit doar la ce as face eu, doar la ce vreau eu, la ce imi face mie bine.


Asa ca poate am gresit eu…Dar e oare gresit sa iti placa fericirea?


3 comments:

AH said...

aplici principiul "de tine-mi pare rau, dar de mine mi se rupe sufletul" :)

Pitik said...

Pai cam asta fac :p
Cineva ma indemna candva sa fiu egoista...cred k i-am urmat sfatul inconstient

katinka said...

asta cu e gresit sa iti placa fericirea e discutabila :))

depinde de ce intelegi prin fericire ...
pentru ca desi este FOARTE TARE dupa parerea mea sa vrei sa fi egoist/a si sa iti mai si iasa :))
fericirea in capu meu nu se poate declina la singular .
lucru care uneori ma face cam fraiera asa :)) sper eu ca doar uneori ...

eu nu pot sa fiu fericita de una singura . eu trebuie sa fiu inconjurata de lume cel putin la fel de fericita ca mine ... altfel nu merge ... iar daca respectivii nu sunt degeaba sunt eu ...
nu ai cum sa te bucuri like for real de fericirea aia daca nu o imparti cu cineva .

totusi este un
lucru care nu mereu merita nu mereu iese nu mereu are rost .

si aici revin la partea : e ff tare dak poti sa fi egoista :>