Monday, April 12, 2010

Nu sunt gata


Da stiu, am promis….si ce? Uite ca nu ma pot tine de promisiunea asta. Am spus ca refuz, si inca incerc sa ma opun, dar cum pot face asta cand timpul trece si loveste fara mila? Cum pot sa vad lumina in toate nuantzele ei cand norii sunt atat de grosi? Cum sa primesc raspunsuri cand nici macar nu pun intrebarile potrivite?

Atat de aproape…inca putin si s-a dus, inca un pas si ma apropii mai tare, si mai tare…si doare.

Poate a sosit momentul, poate acum e cazul sa pun punct si sa incep un nou paragraf…dar nu pot, nu vreau. Nu pot sa las nimic in urma, vreau sa iau totul cu mine.

Nu inteleg bucuria asta idioata. De ce toata lumea se bucura? De ce toti petrec?
Hai sa bem, hai sa sarbatorim asta…Ba mai bine nu, hai sa bem sa ne innecam amarul, hai sa bem ca sa uitam “bucuria” asta…oricum bem, orice motiv ar fi

Si nu, nu imi e frica de ieri, nu imi e frica de maine, nu-mi e frica de schimbare desi prefer stabilitatea, nu-mi e frica de nou desi imi place vechiul…dar inca nu sunt gata…

No comments: