Monday, April 12, 2010

So don't forgive me


Alice fara Tara Minunilor. Alice in viata reala.
De fapt ce e Tara Minunilor? Un scut, un refugiu sa scape de realitate…dar crezi ca functioneaza?
Pai da, functioneaza, o zi doua, trei dupa care cobori cu picioarele pe pamant, lasi visele si revii la viata.

Asa ca ce e Tara Minunilor? Cat e de reala Tara Minunilor?
Alice…fara minuni, Alice fara pisica de Cheshire, Alice fara palarierul nebun, Alice fara regina de inima, Alice fara ceai…Care Alice? Cine e Alice?

Alice e de fapt Tara Minunilor, Alice e scutul meu, Alice e fantezia mea, lumea mea departe de realitate, cu minuni mari sau mici, cu bucurii sau cu tristeti…Tu esti Alice, tu esti Tara Minunilor…

1 comment:

katinka said...

haaaaaa cat de tare este acest post ! deci cat de tare :))

si zic asta fara sa fiu nici macar un pic snoaba ca e vb de minunatul film cu minunatii actori si cu minunatul regizor pe care nu ii mai mentionam ...

imi place jocu de cuvinte :X
imi place cum ai pus "problema" ca sa zic asa ... cine este Alice fara Tara minunilor ... si tot asa.

iii dragut dragut dragut >:D<