Tuesday, November 2, 2010

Grown ups


De multe ori am avut senzatia ca nu sunt destul de matura pentru varsta mea.
Da, imi place sa ma prostesc, da imi place inca sa petrec, da am o gramada de prieteni mai tineri decat mine…si totusi nu asta defineste maturitatea.

Si ce te poate face mai bine sa realizezi gradul tau de maturitate? Simplu, imaturitatea celor din jur.
Tocmai am primit o doza de realitate legata de gradul de maturitate al unora.

Da ma distrez, viata mea de weekend inseamna distractii, nopti pierdute, alcool, prieteni nebuni. Dar viata mea in timpul celorlalte 5 zile lucratoare e alta. Atunci sunt responsabila, atunci dorm noptile, pentru a fi apta de o noua zi de munca, atunci imi petrec timpul liber facand chestii casnice.
Si nu…nu toata viata mea e o petrecere fara sfarsit…voi copii treziti-va, lucrati umpic la asta.

Atatia in jurul meu au mintea doar la iesit, la petrecut, la dezmat, nebunii, alcool si alte hobby-uri asemenatoare. Atata timp cat ai in cap si altceva in afara de asta, ai inca sanse sa te maturizezi.

Asta ar fi un inceput...si toata lumea stie ca inceputul e partea mai grea...


No comments: