Friday, November 12, 2010

Jazz de toamna


Ahhh ce zi de toamna.
Seara a fost placuta, un pahar de vin rosu, o pisica, discutii intre fete, pop corn si ciocolata. Dimineata, desi mai devreme decat de obicei, m-am trezit usor si cu placere. Face bine o discutie pe fuga si o plimbare la prima ora in aerul diminetii de toamna.

Si este iar vineri. Pare o zi ca oricare alta…poate pentru ca exact asa este. Iar a venit weekend-ul, relaxare, umplere de timp, distractii lejere sau mai grele.
Cum fuge timpul, cum trece viata…nu-mi dau seama.

Dar e o zi insorita de toamna, este o zi perfecta pentru ascultat jazz…azi am chef de jazz.

La prima vedere ai spune ca nu lipseste nimic, dar eu stiu mai bine. Este doar o zi de toamna, inca o zi din toamna asta…Dar tot am chef de jazz, toamna este perfecta pentru muzica asta.


No comments: