Thursday, January 5, 2012

Cheie catre viitor


Ce a lasat vechiul an? Ce a ramas in urma? In urma au ramas copilariile. In urma au ramas amintirile, vesele si triste. In urma au ramas unele planuri. In urma au ramas unii oameni. Vechiul an m-a lasat singura in fata unei usi inchise si m-a indemnat sa descopar cheia.

Asa ca am plecat in cautarea cheii cu care voi deschide usa catre viitor. Am plecat cu idei noi, am plecat cu alte visuri, am plecat cu speranta unei vieti diferite.

E momentul unor decizii, unii oameni imi vor fi alaturi in cautarea cheii, altii isi vor cauta singuri propriile chei. Unele vechi obiceiuri le voi arde si arunca in mare pentru a face loc altora noi. A trecut momentul masuratorilor, a sosit timpul actiunilor.


Cu pasi mici si oameni putini am plecat in aventura asta…ne vedem la final sa cantarim rezultatele.

http://www.youtube.com/watch?v=wi262WKivp4&feature=share

No comments: