Tuesday, January 31, 2012

Stupiditatea trecerii timpului


Mmm vara…caldura…zgomotul valurilor spargandu-se de nisipul fierbinte. Sunetele noptilor salbatice inca imi banutie auzul, inca simt vibratiile si din ce in ce mai tare imi este dor de ea. Dar ea pleaca, fuge si nu priveste in urma, ei nu ii pasa

Se lasa frigul, culorile se schimba, sentimental o iau la vale, alunecari drastic de teren. Frunzele fosnesc din ce in ce mai sec, din ce in ce mai putine. Imi place covorul auriu, imi place sa-mi tarasc picioarele prin el…lenea de toamna, astenia care niciodata nu ma ocoleste…

Dar si asta trece si acum e frig. Totul este rece, totul a inghetat. Fetele oamenilor au inghetat expresii triste, inimile li se farama in mii de cuburi inghetate si nimeni nu ti-ar oferi caldura interioara…nimeni nu poate asta, doar tu poti s-o faci.

Asa ca astepti urmatorul pas, astepti primavara cedeprimanta, astepti fercirea pe fetele lor cand in tine se rupe ceva, astepti zambete tampe cand tu ai vreau sa dispara cu totii…

Anotimpuri in depresie, anotimpuri in dor, anotimpuri in vise si dorinte…timp irosit

Totul e la fel pentru tine, totul e diferit pentru mine, desi ieri suna mai poetic…si intr-un alt ton, acum stiu cum e si pot sa spun “Imi pare rau”


http://www.youtube.com/watch?v=ja1L7XLUYJw

No comments: