Friday, January 13, 2012

Uitare


Pentru ca, vezi tu, uneori lucrurile sunt simple alteori sunt complicate. Pentru ca, vezi tu, uneori aparentele inseala iar alteori totul este exact conform aparentelor. Pentru ca, vezi tu…mai bine nu mai vezi

Pana azi doar erai acolo, de azi ai inceput sa existi, abea azi am aflat ca ai voce, abea azi te-am cunoscut. In cazul asta aparentele au fost inselatoare, recunosc. A fost o surpriza placuta, recunosc si asta. Dar vezi tu, eu am memorie scurta.

Si asa cum ieri abea ai inceput sa existi, azi déjà incep sa uit putin cate putin. Pentru ca asa sunt eu. Pentru ca trebuie sa stiu ca existi in fiecare zi si daca intr-o zi ai disparut brusc…uit…

Azi iar ai revenit la viata si mi-am amintit ce surpriza frumoasa poti fi…dar la fel de repede ai disparut…si la fel de repede eu am uitat. Daca vrei sa existi, rosteste-mi numele de 3 ori, daca vreau sa existi voi face acelasi lucru.


http://www.youtube.com/watch?v=ahv_1IS7SiE

No comments: